onsdag den 26. februar 2014

Lidt update


Hey igen alle sammen ! :-) ja der har været lidt stille herinde den sidste uges tid - men der er såmænd heller ikke sket så meget - jeg har bare prøvet at falde en smule til, det har dog været lidt svært vil jeg gerne indrømme, men det går bedre nu :-)
Jeg havde lige nogle dage med lidt hjemve, og lidt tristhed, men så er det godt at min mor kun er et skype opkald væk :-)

Herover ser i et par billeder af Nha Trang, som er en by jeg rejser til i denne uge, og behøver jeg at sige at jeg glæder mig, som et lille barn??? :-) billederne er i øvrigt lånt fra Google - det er ikke nogen jeg selv har taget. 
Nha Trang er en gammel fisker-handelsby - og ligger lige ud til vandet - så der skal helt sikkert bades - det er nok det jeg glæder mig aller aller mest til må jeg indrømme :-)

Jeg er ved at blive lidt mere komfetabel med at være hernede, og begå mig sådan blandt et folkefærd, som jeg overhovedet ikke kan snakke med (de fleste vietnamesere kan ikke engelsk) - men så er det godt jeg har en god ven som fungerer lidt som en tolk også :-)

Jeg regner med at der kommer lidt flere billeder når vi ankommer i Nha Trang - men først så skal vi lige igennem 10 timer i bus... Damn.. men heldigvis har de nat-busser hvor man kan sove - så man kører om natten , det er jeg ret stor fan af - for det er der det er koldest :-)

Hvis ikke i lige har opdaget det, så har jeg uploadet en lille ny video på min tilhørende youtube kanal, du kan se den lige her:


Hvis jeg skal snakke lidt om hvad der sådan er sket med mig .. 
Så kan jeg starte med at fortælle, at hele mit liv, har jeg altid været hende den kedelige, som aldrig er begyndt at ryge, som aldrig har gået i byen - eller været ude med venner osv, det har aldrig været noget som tiltalte mig synderligt. Det skal jeg ellers nok lige love for at jeg kom efter, på 1 uge har jeg været i byen med min veninde, hele 3 gange, lørdag, tirsdag og lørdag igen, nu er der satme noget der skal indhentes :-)


Ikke nok med at vi "bare" var i byen - på det billedet her, som er taget d. 18 feb - (som var en tirsdag) - der var vi faktisk i byen som VIP.. hvilket var en helt andet oplevelse end bare at være almindelig gæst.. der blev sørget for at man hele tiden havde noget i glassene, og der blev ryddet op, og man havde plads omkring sig, og mulighed for at sidde ned i sofaer :-D jooow joooow...

Her ser i udsigten fra VIP området :-) - og som i kan se, så var gulvet PROP fyldt, selvom det var en højhellig tirsdag :D

Det kan godt nogle gange være lidt svært at følge med det tempo som tingene går i hernede - i dagligdagen skal jeg virkelig bide tænderne sammen, for ikke at blive hysterisk over at vietnamesere virkelig ikke arbejder særlig hurtigt - trust me, hvis de havde været i DK, så var de blevet fyrret :D - men når man er byen, så går alting meget stærkt, så det er lidt en svær kontrast at sluge, men mon ikke det bliver nemmere med tiden :D

skriv endelig hvis i har nogle spørgsmål, så skal jeg nok se om jeg kan besvare dem :-)

Rejsekrammer! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar